پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4678
-
الف
+

منشور مستند انقلاب اسلامی در حوزه هنری رونمایی شد

مراسم رونمایی از منشور مستند انقلاب اسلامی روز گذشته در حوزه هنری برگزار شد.

مراسم رونمایی از منشور مستند انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مستندسازان روز گذشته در حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش آی فیلم، در ابتدای این مراسم محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری روی صحنه آمد و بیان کرد: منشور مستند انقلاب اسلامی تنها منحصر به مستند نیست و در بخش های دیگر هم راهگشا خواهد بود. وی با اشاره به اینکه مستندسازان در معرفی انسان ها و انقلاب اسلامی موفق بوده اند، بیان کرد: من گمان می کنم هنرمندان گاهی به حوادث عظمت می دهند اما بعضی حوادث به قدری بزرگ هستند که هنر از بیان و معرفی آنها باز می ماند مثل انقلاب اسلامی. گاهی از عناصری استفاده می شود که به حقیقت لطمه می زند اما مستند این ویژگی را دارد که حقیقت را به درستی بیان می کند.

رییس حوزه هنری بیان کرد: پیش از این مقام معظم رهبری عنوان کرده بودند که دوست دارند با مستندسازان دیداری داشته باشند و این اتفاق امسال ۲۲ دی ماه رخ داد. در این دیدار حضرت آقا به پرسش های دوستان پاسخ هایی دادند و بسیار جلسه خوبی بود.

سپس سلیم غفوری مدیر شبکه مستند سیما و پس از او به ترتیب محسن برمهانی و مهدی نقویان از مستندسازان کشورمان روی صحنه رفتند و صحبت هایی در این باره ایراد کردند.

بعد از آن نیز محسن یزدی مدیر مرکز مستند سوره حوزه هنری و محمدمهدی خالقی از مستندسازان که در دیدار رهبری حضور داشتند، از صحبت های مقام معظم رهبری در آن دیدار برای حاضرین گفتند. در ادامه این مراسم نیز فیلمی از دیدار رهبری با مستندسازان پخش شد.

در پایان این مراسم، منشور مستند انقلاب اسلامی به دست نادر طالب زاده رونمایی شد و پیام مقام معظم رهبری خطاب به مستندسازان توسط او قرائت شد.

ا.ا

نظر شما
ارسال نظر